Familien Urdal

Velkommen til Oliver, Kamilla og Ole Urdal sin blogg!

Navn:
Sted: Oslo, Norway

søndag, januar 16, 2011

Glimt fra Olivers hverdag

Oliver stortrives i barnehagen og synes det er artig både å male, danse, synge og leke. Hjemme tuller han også masse. Vi har i det siste begynt å ane ugler i mosen. Eneste navnet han kan i barnehagen er nemlig Ida og det sier han med et lurt smil og kikker forlegent ned. Vi har tidligere fått "brev med hjem" om at han har ligget i kosekroken med Ida på armen. Og ofte når vi henter han er det nettopp henne han går og leier. Sist uke fikk vi en MMS med denne videoen....

Oliver elsker å leke gjemsel.....

....og finner stadig nye steder:)

Maling i barnehagen

"I mammas sko"

Lettere henslengt.

"I kosekroken med Ida"

Bestekompisene Oliver og Lukas.


video

4 Comments:

Blogger Smått og Stort said...

Hei hei, koselig å se bilder! Nå er jeg reiseklar til Oslo! Gleder meg så til å se dere!!! KLEM Maria Charlotte

20/1/11 19:22  
Anonymous Anonym said...

Blir kjempekoselig å se deg MC!!
Vi gleder oss:) Klem Milla

21/1/11 12:20  
Blogger Hildemiho said...

Han er såå søt! Forresten så trodde Emil at det var bilde av han når han var liten når han så julekortet fra dere... "nei det er meg det" sa han så fint når jeg påpekte at detvar en gutt som het oliver...

26/1/11 10:46  
Blogger Fru Foldøy said...

Så stor han har blitt. Har så lyst å treffe dokke igjen snart. Og ja, eg bruker teppet Sondre fikk kjempemasse!
Godklem Elise

26/1/11 21:30  

Legg inn en kommentar

<< Home